TPMClub باشگاه مهندسان نت ایران

مشاوره ، آموزش ، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات و نرم افزار مدیریت نت CMMS

TPMClub باشگاه مهندسان نت ایران

مشاوره ، آموزش ، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات و نرم افزار مدیریت نت CMMS

بسیاری از مشاغل در صورت نیاز به بهینه سازی عملیات نگهداری و تعمیرات خود از طریق سیستم کارآمد مدیریت سفارش کار یا مشکلات ردیابی سطح موجودی خود ، برای کمک، به نرم افزار نگهداری مراجعه می کنند.

اگرچه اینها دلایل کاملاً خوبی برای آزمایش یک سیستم CMMS می باشد ، اما مزایای استاده کامل از سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات رایانه ای بسیار فراتر از آن است.

به همین دلیل جای تعجب نیست که بسیاری از سازمانها به دنبال افزایش سرمایه گذاری خود در CMMS هستند.

برای اینکه تصویری بهتر از میزان کاربرد و انعطاف پذیری این نرم افزار به شما ارائه دهیم ، تصمیم گرفتیم لیستی جامع از مزایای CMMS ایجاد کنیم که توضیح دهد چرا هر نوع از مشاغلی باید برای افزایش قابلیت مدیریت نگهداری و تعمیرات خود، از  نرم افزار مدرن CMMS استفاده نماید.

این لیست به 4 بخش تقسیم شده است :

کاهش هزینه ها

مزایای استفاده صحیح از CMMS به طور قابل توجهی هزینه عملکرد شما را در کل بخش نگهداری و تعمیرات کاهش می دهد. از آنجا که مدیران نگهداری و تعمیرات همیشه به دنبال راه های بالقوه ای برای کاهش هزینه های عملیات خود هستند ، به نظر می رسد موضوع کاهش هزینه ها یک روش عالی برای شروع این لیست است.

 

1- خرابی تجهیزات و خاموش شدن برنامه ریزی نشده را کاهش دهید

یک تیم نگهداری و تعمیرات موفق نه تنها باید بر روی حل سریع مشکلات متمرکز شود بلکه اقدامات پیشگیرانه را برای پیش بینی و جلوگیری از خرابی های احتمالی انجام دهد.

 

یک نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات رایانه ای به شما کمک می کند تا استراتژی های پیش بینانه و پیشگیرانه را به راحتی در مدیریت خود گنجانیده و خودکار کنید که به شما کمک می کند تا خرابی تجهیزات را کاهش داده و از خاموش شدن برنامه ریزی نشده و پرهزینه تجهیزات جلوگیری کنید.

 

2- اضافه کاری را کاهش دهید

وقوع خرابی کمتر ، به طور خودکار به کاهش هزینه های اضافه کاری تبدیل می شود. هنگامی که دارایی های شما در سلامت مطلوب خود نگهداری می شوند ، احتمال کمتری وجود دارد که خرابی ها منجر شوند که کارکنان شما برای راه اندازی یک دارایی مهم مجبور به اضافه کاری باشند.

 

علاوه بر این ، سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات رایانه ای به شما امکان می دهد تیم شما به روشی کارآمدتر ارتباط برقرار کند ، به این معنی که کار می تواند سریعتر شروع شود و متعاقباً در مهلت های تعیین شده به پایان برسد.

 

3- زمان متوسط را برای تعمیر کاهش دهید

سیستم CMMS ، تیم نگهداری و تعمیرات شما را قادر می سازد تا به تمام اطلاعات مهم در مورد مشکلات گذشته و راه حل های کاربردی (سابقه کار) دسترسی پیدا کند ، بنابراین آنها می توانند به سرعت بهترین استراتژی برای مشکل موجود را دریابند.

 

این سیستم همچنین می تواند نسخه های الکترونیکی اسناد را ذخیره کند. داشتن یک نقطه دسترسی برای همه موارد ، از اسناد فنی و سوابق تجهیزات گرفته تا نمودارهای عیب یابی ، به تکنسین های شما کمک می کند تا کار خود را سریع و کارآمد انجام دهند.

 

4- عمر دارایی های خود را طولانی کنید

از طریق یک استراتژی CMMS که به درستی اجرا شده است ، می توانید اطمینان حاصل کنید که دارایی های شما همیشه به خوبی نگهداری می شوند و به طور کارآمد کار می کنند. به عنوان یک اثر کلی ، شما می توانید طول عمر دارایی خود را افزایش دهید.

 

5- هزینه تعمیر کمتر

وقتی همه آنچه تاکنون ذکر کردیم را با هم جمع کنید ، نتیجه آن کاهش هزینه تعمیرات است!

 

اطمینان از زمان بالای سلامت دارایی ، نیاز به تعمیرات اساسی را کاهش می دهد. شما هزینه های مربوط به نیروی کار و سایر منابع را کاهش می دهید و در هزینه های کلان صرفه جویی می کنید. همچنین می توانید بهترین روش ها را کشف نموده و بر روی روش هایی که مقرون به صرفه هستند ، تمرکز کنید.

 

6- بودجه بندی خود را بهبود ببخشید

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مفید CMMS برای کاهش هزینه های نگهداری کلی شما ، توانایی پیش بینی هزینه ها و استفاده از این اطلاعات برای بهبود بودجه تیم و سازمان شما است.

 

مرور تمام هزینه های گذشته مربوط به مواد ، منابع و فعالیت های تعمیراتی، بینشی کافی برای تخمین دقیق هزینه های آینده را در اختیار شما قرار می دهد. این بدان معناست که شما می توانید بودجه ای موثر ایجاد نموده و از تخصیص بهینه منابع خود مطمئن شوید.

 

موجودی و مدیریت دارایی

مدیریت دارایی های شما و تمام قطعاتی که باید در انبار نگه دارید ، واقعاً سریع می تواند چالش برانگیز باشد.

داشتن موجودی زیاد در انبار خوب نیست ، اما اگر قسمت مهمی از زمان را برای تعمیر دستگاهی که خرابی آن باعث توقف کل خط تولید شده باشد ، از دست دهید ، به مراتب بدتر است.

تعادل موفقیت آمیز روی این خط نازک بدون استفاده از قابلیت های نرم افزار نگهداری و تعمیرات مدرن تقریباً غیرممکن است.

 

7- سطح موجودی را بهینه کنید

یک سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات رایانه ای خوب با گرفتن الگوی مصرف مواد و تنظیم سفارش شما بر اساس آن ، به شما کمک می کند تا سطح موجودی خود را بهینه کنید.

 

آنچه مفیدتر است این است که می توانید سطح موجودی مورد نظر را برای هر قسمت تعیین کنید. اگر تعداد موارد موجود در انبار کمتر از آستانه تعیین شده شما باشد ، سیستم به طور خودکار به شما اطلاع می دهد تا بتوانید به موقع قطعات مورد نظر را سفارش دهید.

 

8- خطاهای انسانی را از طریق ردیابی خودکار از بین ببرید

از خطاهای انسانی پر هزینه خلاص شوید. بدون پیگیری انسان ، از ردیابی و ثبت اطلاعات گرفته تا نظارت، همه کارها را به راحتی انجام دهید. با داشتن داده های بسیار دقیق و قابل اعتماد ، نیاز به انجام چک دستی موجودی به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

 

9- پیگیری ارتقاء نگهداری و تعمیرات و سابقه کار

دسترسی به سابقه کار کامل تجهیزات و ماشین آلات یکی از اصلی ترین سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات رایانه ای است.

 

مروری کامل بر تاریخ کار، همراه با سفارشات کاری در کل چرخه عمر هر قطعه ، شما را در مسیر دستیابی به یک برنامه نگهداری کاملاً بهینه شده قرار می دهد.

 

10- با بهبود کنترل کیفیت ، روش های خود را استاندارد کنید

با CMMS می توانید عملکرد عملیات نگهداری و تعمیرات خود را پیگیری کنید تا دریابید کدام روشها موثر هستند و چرا؟

 

در آن مرحله ، شما می توانید بهترین شیوه های خاص کسب و کار خود را به عنوان یک استاندارد برای بهینه سازی گردش کار آینده خود و افزایش بهره وری تنظیم کنید.

 

11- منابع را با محدود کردن ضایعات و بازسازی بهینه کنید

با بهینه سازی منابع برای بهره وری بالاتر ، هزینه های استهلاک تجهیزات را کاهش داده و دوباره از آنها استفاده کنید. CMMS به شما امکان می دهد دارایی های خود را در بالاترین بازده خود حفظ کنید که این امر احتمال تلفات قابل توجه مواد را کاهش می دهد.

 

در کارخانه های تولیدی ، CMMS با سالم نگه داشتن دارایی های شما از طریق استراتژی های مختلف مانند نگهداری پیشگیرانه ، شکست تولید را کاهش می دهد.

 

12- با جستجوی اطلاعات مهم دارایی ، مشکلات را سریعتر تشخیص دهید

با دسترسی فوری به اطلاعات مهم دارایی ، می توانید مشکلات را خیلی سریعتر و با دقت بیشتری شناسایی و تشخیص دهید.

 

13- سیستم بارکد را برای شناسایی آسان پیاده سازی کنید

فناوری بارکد به شما کمک می کند تا موجودی خود را به سرعت و به آسانی شناسایی کنید. با استفاده از فناوری اتصال سفارشات کار ، دارایی ها ، قطعات یدکی و سفارشات خرید ، می توانید کارهای دستی ورود اطلاعات را کاهش داده و هزینه ها را کاهش دهید.

 

یک نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات رایانه ای که از بارکد پشتیبانی می کند ، به شما امکان می دهد دارایی خود را با کد QR علامت گذاری کنید تا تیم شما بتواند فوراً دارایی را در این زمینه جستجو کند. تکنسین های شما فقط می توانند بارکد را اسکن کرده و تمام داده های لازم را با یک حرکت ساده دریافت کنند.

 

بهبود گردش کار

اگر شما یک مدیر نگهداری و تعمیرات هستید که مسئولیت تأسیسات متعدد در مکان های مختلف و یا مسئولیت هدایت تیم های بزرگ نگهداری و تعمیرات را بر عهده دارید ، احتمالاً آن روزهایی را سپری کرده اید که تمام شیفت کاری شما صرف تفویض وظایف و پاسخگویی به تماس های تلفنی شما شده است.

با این احساس که شما قادر به انجام کاری مفید در آن روز نیستید.

خوشبختانه اینجاست که سیستم CMMS برای شما می درخشد. با توانایی اتوماتیک کردن قسمت عمده ای از کارهای کسل کننده ، تکراری ، سرعت بخشیدن به ارتباطات بین تیم نگهداری و تعمیرات و مجموعه ای از مزایای دیگر که در زیر به آنها خواهیم پرداخت ، CMMS یک نجات دهنده برای هر مدیر نگهداری و تعمیرات است.

 

14- ارتباط بین تیم نگهداری خود را بهبود ببخشید

CMMS ارتباط بهتر بین تیم نگهداری و تعمیرات شما را تسهیل می کند. از این پلتفرم می توان به عنوان ابزاری ارتباطی کارآمد که تیم شما را در یک جهت نگه می دارد استفاده کرد.

 

مدیران می توانند به سرعت اولویت های کاری ، دستور کار و موعد مقرر را تغییر دهند و آنها را به سرعت به کل تیم نگهداری اطلاع دهند. به عنوان مثال ، شما می توانید در مورد سفارش کار خاص نظر دهید که این امر را به طور خودکار به تکنسین (که این دستور کار به او اختصاص داده شده است) اطلاع می دهد تا به او اجازه دهد فوراً نظر شما را در زمان واقعی بر روی سیستم خود مشاهده کند.

 

شما می توانید از CMMS خود برای تعیین وظایف ، ایجاد فرایندهای استاندارد نگهداری و ایجاد یک بستر ارتباطی پایدار برای کارهای نگهداری منظم و اضطراری استفاده کنید.

 

برخی از CMMS ها حتی امکان بارگذاری تصاویر برای سفارشات کاری را نیز دارند زیرا توضیح برخی از موارد از طریق تصویر بسیار آسان تر و سریعتر از کلمات است.

 

15- تمام داده های لازم را در یک مکان داشته باشید

آیا از دیدن صفحات گسترده بی پایان ، ایمیل ها ، پیام های متنی ، تقویم های Outlook یا سایر روش های ناکافی ردیابی که تاکنون استفاده کرده اید ، خسته شده اید؟

 

در یک سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات رایانه ای ، می توانید سفارشات کاری ، برنامه های نگهداری ، تاریخچه کار ، سطح موجودی ، سلامت دستگاه ، اطلاعات دارایی و همه اطلاعات لازم را در یک مکان که از هرجایی قابل دسترسی است ، داشته باشید.

 

اگر این مزیت ها به تنهایی کافی نیستند ، برخی از راه حل های CMMS امکان ادغام با نرم افزار ERP فعلی و راه حل های مشابه را فراهم می کند ، بنابراین می توانید از تمام مزایای آن در ترکیب با سایر ابزارها استفاده کنید.

 

16- نیازهای آینده را درک کنید

درست مانند مدیریت موجودی کالا ، طیف گسترده ای از داده ها در CMMS به شما کمک می کند تا نیازهای آینده خود را درک کنید تا بتوانید عملیات نگهداری خود را به درستی سازماندهی ، خودکار و ساده سازی نمایید.

 

17- پیشرفت کار را از هر کجا و هر زمان پیگیری کنید

اگر در مکانی مشغول به کار هستید که هنوز دستگاه های رایانه ای را به عنوان بخشی از گردش کار روزانه استفاده نکرده ، اکنون زمان مناسبی برای قرار دادن آنها در لیست اولویت های اصلی شما می باشد.

 

ردیابی پیشرفت کارها از هر کجا و در هر زمان ، فقط با یک سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات رایانه ای که از چندین دستگاه پشتیبانی می کند ، می تواند به طور کامل موثر واقع گردد.

 

هنگامی که محدود به دفتر کار خود نشوید و سعی کنید پیشرفت کارهای نگهداری و تعمیرات تیم خود را حفظ کنید ، بهره وری شما بسیار بالا می رود.

 

18- اولویت کار و تکالیف را به سرعت تغییر دهید

آیا برنامه هایی تغییر کرده است؟ سوء عملکرد ناگهانی دستگاه؟ تکنسین شما یک روز بیمار است؟

 

می توانید با تلفن خود تماس گرفته و یکی یکی اعضای تیم خود را صدا کنید تا به آنها در مورد تغییر کارها و تغییرات اولویت کاری اطلاع دهید.

 

یا می توانید با تغییر کار ساده در نرم افزار نگهداری و تعمیرات خود ، به همه افراد مرتبط، در مورد تغییر در اولویت های کاری اطلاع رسانی کنید.

 

19- زمان پاسخ را بهبود ببخشید

همه ما می دانیم که چگونه سرعت در تجزیه و تحلیل دارایی های حیاتی، منجر به جلوگیری از از دست رفتن ده ها یا حتی صدها هزار دلار سود در هر ساعت در اثر عدم حرکت خط می شود.

 

این موضوع به تنهایی می تواند دلیل کافی برای تلاش بیشتر در جهت بهبود زمان پاسخگویی تیم نگهداری شما باشد.

 

 

20- کارهای اداری غیر ضروری را از بین ببرید

CMMS نیاز به کاغذ بازی های غیر ضروری را برطرف نموده و همچنین ساعت های بی شماری از کار دستی و ورود داده های تکراری را برای شما ذخیره می کند.

 

این موضوع می تواند علت خوبی باشد که شما می خواهید سرانجام آن کابینت ها و قفسه های شلوغ پرونده را از دفتر کار خود خارج کرده و به سیستم CMMS ارتقا دهید.

 

21- پاسخگویی را بهبود ببخشید

پیشرفت ، وضعیت ، تأخیرها ، هزینه ها و زمان صرف شده توسط هر سفارش کار را پیگیری کنید.

 

برخلاف رویکرد نگهداری مبتنی بر کاغذ ، CMMS اجازه نمی دهد کار "گم شود" یا "فراموش شود".

 

علاوه بر این ، می توانید از طریق داشبورد خود با به روزرسانی های بی درنگ و اتوماتیک ، همه موارد را پیگیری کنید ، از بروز مشکلات مربوط به مسئولیت پذیری افراد اجتناب کنید. سیستم CMMS به وضوح نشان می دهد مسئولیت انجام هر کار مشخص ، پیشرفت آن کار و هرگونه اظهار نظر در مورد آن در چه مرحله ای قرار دارد.

 

22- یک استراتژی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه را به راحتی اجرا کنید

یک سیستم CMMS خوب، مدت زمان لازم برای تنظیم و مدیریت استراتژی نگهداری پیشگیرانه را بسیار کاهش می دهد.

 

می توانید از نرم افزار مدیریت نت برای تولید سریع برنامه های خودکار مطابق با دستورالعمل ها استفاده کنید. برنامه ها را می توان براساس تقویم یا خواندن کنتورهای خاص (ساعت کارکرد ، ضربه و ...) به صورت خودکار تنظیم کرد.

 

ویژگی های خاص CMMS برای اجرای آسان و شهودی برنامه های نگهداری پیشگیرانه بسیار مناسب است.

 

می توانید لیست دستورالعمل های دقیق PM را بصورت گام به گام ، قطعات مورد نیاز ، نیروی کار تخمینی و سایر منابع خاص شغل، ظرف چند دقیقه ایجاد کنید. همه PM ها بطور خودکار در زمان مناسب برای دارایی مناسب به کارمند تعیین شده اختصاص یافته و به آنها اطلاع داده می شود.

همچنین می توان از CMMS برای ساده سازی روند بازرسی استفاده کرد و به تکنسین ها کمک کرد تا سریعاً بازرسی های خود را به پایان برسانند و گزارش دهند.

 

23- اطمینان از ایمنی بهتر

این پلتفرم برای جلوگیری از سو عملکرد عمده ، سالم نگه داشتن ماشین آلات و تجهیزات و شناسایی مناطق مشکل دار مهندسی شده است تا بتوان سریعاً آنها را برطرف کرد.

 

هنگامی که تجهیزات شما از استانداردهای ایمنی برخوردار هستند و خطر خرابی های اساسی را کاهش می دهید ، به طور خودکار احتمال تصادف را به حداقل رسانیده و از محیط کار ایمن تری اطمینان حاص می کنید.

 

پیگیری و گزارش

یکی از اولین مواردی که هنگام شروع استفاده از CMMS متوجه خواهید شد ، مقدار زیاد داده های ردیابی و گزارشاتی است که در اختیار دارید. این چیزی است که شما هرگز نمی توانید از طریق ردیابی دستی یا صفحه گسترده اکسل به آن برسید.

همانند بسیاری دیگر از راه حل های فناوری اطلاعات ، هدف اصلی نرم افزار نگهداری و تعمیرات ، تبدیل داده های موجود به بینش های مفید است که منجر به تصمیم گیری آگاهانه و نتایج بهتر کسب و کار می شود.

جهانی را تصور کنید که در آن به جای حدس زدن "احساس درست" ، می توانید بر اساس داده های آماری سخت با گزارش هایی تصمیم بگیرید که به شما امکان می دهد روند تصمیم گیری خود را برای رئیس خود تشریح کنید.

 

24- میانگین زمان تعمیر خود را بیابید ( MTTR )

شما می توانید از سیستم CMMS خود برای محاسبه خودکار میانگین زمانی که برای تعمیر یا بازیابی خرابی لازم است، استفاده کنید. همچنین می توانید میانگین زمان تعمیر را در دوره های انتخاب شده نمایش و مقایسه نمایید. روشی عالی برای سنجش عملکردهای گذشته و فعلی.

روی این لینک کلیک نمایید MTTR برای دانلود فرم اکسل فرمول نویسی شده محاسبه شاخص

 

همه این کارها بدون نیاز به استفاده از ماشین حساب به صورت خودکار برای شما انجام می شود.

 

25- میانگین زمان بین خرابی ها را بیابید ( MTBF )

معیار دیگری که می تواند در یافتن میانگین زمان کارکرد بدون وقفه یک قطعه از تجهیزات بسیار مفید باشد.

 

دانستن اینکه گروه خاصی از دارایی ها هر چند وقت یک بار خراب می شوند ، به شما امکان می دهد تا زمان وقوع شکست بعدی را پیش بینی و پیشگیری کنید. این اطلاعات، نتیجه تلاش های شما برای برنامه ریزی نگهداری را بسیار افزایش می دهد و به شما امکان می دهد منابع نگهداری خود را به درستی تخصیص دهید.

روی این لینک کلیک نمایید MTBF برای دانلود فرم اکسل فرمول نویسی شده محاسبه شاخص

 

26- روندها و میانگین های نگهداری را پیدا کنید

داشبورد CMMS شما چندین KPI را با ردیابی در زمان واقعی ارائه می دهد. این همه داده های ذخیره شده تاریخی را با یک ابزار تحلیلی قدرتمند ترکیب می کند که به شما کمک می کند روندها و الگوهای مختلف را شناسایی کنید.

 

به عنوان مثال ، ممکن است دریابید که یک واحد HVAC خاص در طول سال چندین بار دچار اختلال شده است. بنابراین می دانید که برای جلوگیری از مشکل مشابه در سال آینده ، باید PM ها را افزایش دهید.

 

27- ببینید چه کسی چه کاری انجام داده است و چه هزینه ای برای شما دارد

نظارت بر تیم های بزرگتر نگهداری از نظر ماهیت چالش برانگیز است. اگر ما همچنین در مورد چندین مکان و کار از راه دور صحبت کنیم ، همه چیز پیچیده تر می شود.

 

داشتن سیستم CMMS دستورالعمل های کاری هر تکنسین را پیگیری نموده ، کشف کارمندان کم عملکرد را آسان می کند و به شما امکان می دهد اقدامات اصلاحی به موقع را در ارتباط با آنها انجام دهید.

 

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید برنامه خود را منصفانه و متعادل چینش نموده و همچنین می توانید سریعاً وظایف پرسنل را تعیین و بازنگری کنید.

 

28- زباله های نگهداری پیشگیرانه را از بین ببرید

در حالی که انجام اقدامات پیشگیرانه قابل ستایش است ، اما صرف منابع بسیار زیاد برای نگهداری پیشگیرانه به دور از حد مطلوب است.

 

استفاده از CMMS برای شناسایی ضایعات نگهداری پیشگیرانه یکی دیگر از ابزارهایی است که در اختیار شماست.

 

داده های عملکرد دارایی به شما می گوید که چند بار یک ماشین خراب شده است. اگر متوجه شدید که دارایی هرگز با مشکلی روبرو نیست ، این امکان وجود دارد که بیش از حد بر روی آن نگهداری و تعمیرات کنید. این منظور ما از "زباله های نگهدارنده پیشگیرانه" است.

می توانید مقیاس بندی کار را کمی آزمایش کنید تا زمانی که تیم نگهداری شما برای دارایی صرف می کند و احتمالاً نیازی به نگهداری آن زیاد نیست ، کاهش یابد.

 

29- بدانید کدام دارایی بیشترین هزینه را برای شما دارد و چرا

به حداقل رساندن هزینه های نگهداری بدون دانستن اینکه چه دارایی هایی بیشترین هزینه را برای شما دارند و چرا این هزینه ها بسیار زیاد است غیرممکن می باشد. اینجاست که CMMS وارد عمل می شود و کل هزینه های عملیاتی یک دارایی را در طول چرخه عمر خود تعیین می کند.

 

وقتی این اطلاعات را با اطلاعات اضافی مانند متوسط هزینه توقف در ساعت ترکیب کنید ، ردیابی پرهزینه ترین دارایی ها و یافتن دلایل آن آسان تر می شود.

 

با چنین بینش عمیقی ، تیم شما می تواند راه هایی برای کنترل هزینه و معرفی اقدامات اصلاحی ارائه دهد.

 

30- ببینید کدام یک از امکانات شما بهترین عملکرد را دارد و چرا

با دسترسی به تمام اطلاعاتی که از طریق CMMS خود بدست می آورید ، موثرترین امکانات خود را کشف کرده و نحوه بهره گیری از آنها را بیاموزید.

 

شما می توانید عملکرد همه امکانات خود را در چندین سطح مقایسه کنید تا بفهمید چرا یک تجهیز خاص از بقیه عقب تر یا از بقیه بهتر است.

 

31- از مطابقت با استانداردهای نظارتی اطمینان حاصل کنید

سرانجام ، CMMS اطمینان حاصل می کند که از استانداردهای نظارتی پیروی می کنید یا خیر.

 

صنایع باید استانداردهای نظارتی را که از طرف دولت و آژانس های استاندارد بین المللی اجرایی می شوند ، رعایت کنند.

 

مشاغل فعال در صنایع بهداشتی ، زیست محیطی ، ایمنی و غذایی فشار مضاعفی را برای ایجاد یک محیط کاری ایمن و قابل اطمینان مطابق با استانداردهای لازم احساس می کنند.

 

CMMS به شما کمک می کند تا از طریق تهیه گزارش دقیق ، برای هرگونه حسابرسی ورودی آماده شوید.

 

سخن نهایی

همانطور که می بینید ، لیست مزایای فوق نشان می دهد ادعای اینکه استفاده از سیستم CMMS مزایای بی شماری دارند ، دارای پایه های محکمی است.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که هر سیستم CMMS نمی تواند تمام مزایای ذکر شده در بالا را به همراه داشته باشد. به همین دلیل هرگز نباید سازش کنید! بهتر است فروشنده CMMS خود را به چالش بکشید تا حداکثر نیازهای مجموعه شما را در نرم افزار خود پیاده سازی نماید.

همیشه به دنبال یک نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات حرفه ای با یک رابط کاربر پسند و ویژگی های مناسب برای تأمین نیازهای خاص سازمان خود باشید که  قابلیت تنظیم و تغییر با گردش کارهای سازمان شما را داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین ما در TPMClub در ارتباط باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی