TPMClub باشگاه مهندسان نت ایران

مشاوره ، آموزش ، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات و نرم افزار مدیریت نت CMMS

TPMClub باشگاه مهندسان نت ایران

مشاوره ، آموزش ، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات و نرم افزار مدیریت نت CMMS

سیستم CMMS مدرن برای بهینه سازی نگهداری امکانات

چرا سیستم CMMS برای امکانات

نرم افزار CMMS ما در TPMClub برای پالایش فرآیندهای نگهداری از امکانات و بهره وری تیم های نگهداری طراحی شده است. ویژگی های مدرن آن به مدیران این امکان را می دهد تا نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه ، مدیریت سفارش کار ، نگهداری پیش بینانه ، مدیریت موجودی و موارد دیگر را به صورت خودکار انجام دهند.

برنامه CMMS ما به تکنسین ها این امکان را می دهد تا از طریق تجهیزات کامپیوتری خود، درخواست های مربوط به نگهداری و تعمیرات یا گزارش های نگهداری پیشگیرانه را ثبت کنند که این امر علاوه بر صرفه جویی در وقت ، باعث افزایش کارایی نیز می شود.

 

ویژگی هایی که برای ساده سازی مدیریت امکانات طراحی شده اند

سیستم CMMS

نرم افزار مدیریت امکانات ما به هر کسی اجازه می دهد تا با استفاده از دستگاه های کامپیوتری خود، درخواست های خدمات فنی را به بخش نگهداری و تعمیرات شما ارسال کند. پس از ارسال ، درخواست های کاری به طور خودکار وارد سیستم همگام سازی می شوند. بنابراین هر عضو از تیم شما می تواند به داده های واقعی دسترسی داشته باشد.

 

برنامه نگهداری پیشگیرانه موثر

ماژول نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه نرم افزار CMMS ما امکان اتوماتیک کردن برنامه ریزی PM را فراهم می کند. بسته به ماهیت دارایی ها ، می توانید کارهای PM را روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سالانه و کارکردی تنظیم نمایید.

نرم افزار ما با استفاده آسان به شما امکان مشاهده همه کارهای باز و برنامه های نگهداری آینده را می دهد. برای تغییر تاریخ های تعیین شده ، می توانید کارها را به راحتی برنامه ریزی کنید.

برای اطمینان از انجام کار دیگر لازم نیست ساعتهای با ارزش را برای توزیع دستی چک لیست PM و پیگیری ها هدر دهید.

داشبوردهای سفارشی برای داده های شخصی شده

با چند کلیک می توانید KPI سفارشی خود را ایجاد کنید که سپس به طور خودکار ردیابی و به عنوان گزارش برای شما نمایش داده می شود. داشبورد سفارشی ، تجزیه و تحلیل داده های مهم در مورد تاریخچه نگهداری و تعمیرات و درک اینکه کجا پول شما خرج می شود و کشف دلایل ریشه ای خرابی و ... را راحت می کند.

 

اگر شروع به اجرای برنامه های نگهداری امکانات با پشتیبان داده ها نمایید، کاهش هزینه های کارگر، کاهش زمان خرابی تجهیزات و موارد دیگر را در سازمان خود مشاهده خواهید کرد.

 

مدیریت موجودی راحت

هنگامی که مقدار قطعات یدکی به حداقل آستانه تنظیم سفارشی می رسد ، نرم افزار CMMS ما هشدار را برای کاربر ارسال می کند. این کنترل موجودی ، مدیران تعمیر و نگهداری را قادر می سازد تا سطح موجودی قطعات را بهینه کرده و ردیابی دارایی را ساده کنند. همچنین میتوانید از این داده ها برای پیش بینی میزان استفاده از قطعات در ماه ها یا سال آینده استفاده نمایید.

 

برخی امکانات دیگر

  • تمام فعالیتهای نگهداری خود از جمله WOs ، PMs و درخواستهای کاری را مشاهده کنید.
  • کلیه درخواست های کاری ، PM ها و سایر کارهای نگهداری را در سرتاسر تیم خود در یک پایگاه داده متمرکز سازماندهی کنید که از هر دستگاهی و از هر مکانی قابل دسترسی باشد.
  • تقویم کارهای فعلی و آینده را مشاهده کنید. زمان باقیمانده تا برنامه پیشگیرانه بعدی را ببینید و برای اجرای بهتر آنها از قبل برنامه ریزی نمایید.
  • استفاده از ساختار درختی تجهیزات با کاربرد آسان و قابل جستجو برای مدیریت مدیریت دارایی ها

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی